رضایت مشتری بهبود یافته است
بزرگترین شکایتی که اکثر شرکت ها از
مشتریان دریافت می کنند این است که آنها احساس نمی کنند نیازهای آنها مورد توجه
قرار گرفته است. نرم افزار CRM می
تواند به ایجاد ارتباط بسیار شخصی با مشتریان کمک کند، به این ترتیب سازمان ها می
توانند به عنوان افراد به جای بازارهای عظیم رفتار کنند. در عین حال، داده های
تولید شده توسط تعاملات نرم افزار CRM می
تواند به سر و صدا کردن مسائل مربوط به محصول و پشتیبانی، منجر به سطح بالاتری از
رضایت کلی.
مشتریان دریافت می کنند این است که آنها احساس نمی کنند نیازهای آنها مورد توجه
قرار گرفته است. نرم افزار CRM می
تواند به ایجاد ارتباط بسیار شخصی با مشتریان کمک کند، به این ترتیب سازمان ها می
توانند به عنوان افراد به جای بازارهای عظیم رفتار کنند. در عین حال، داده های
تولید شده توسط تعاملات نرم افزار CRM می
تواند به سر و صدا کردن مسائل مربوط به محصول و پشتیبانی، منجر به سطح بالاتری از
رضایت کلی.
انعطاف پذیری بیشتر
اقتصاد دیجیتال با نرخی فراتر از تجارت
سنتی حرکت می کند و زمانی که ما وارد دوران اینترنت اشیاء (IoT) و ارتباطات هوشمند ماشین به ماشین (M2M) می شویم، همه چیز شتاب می یابد. در این
جهان، جستجوی محصولات و خدمات، بدون اشاره به خرید واقعی، در چشمک زدن اتفاق می
افتد، که بدان معنی است که تنها یک پلت فرم بازاریابی و فروش کاملا دیجیتالی می
تواند بر روی آنها سرمایه گذاری کند.
سنتی حرکت می کند و زمانی که ما وارد دوران اینترنت اشیاء (IoT) و ارتباطات هوشمند ماشین به ماشین (M2M) می شویم، همه چیز شتاب می یابد. در این
جهان، جستجوی محصولات و خدمات، بدون اشاره به خرید واقعی، در چشمک زدن اتفاق می
افتد، که بدان معنی است که تنها یک پلت فرم بازاریابی و فروش کاملا دیجیتالی می
تواند بر روی آنها سرمایه گذاری کند.
No comments:
Post a Comment