Wednesday, February 27, 2019

Nitro Cloud

 توسط تعاملات نرم افزار CRM 





رضایت مشتری بهبود یافته است

بزرگترین شکایتی که اکثر شرکت ها از
مشتریان دریافت می کنند این است که آنها احساس نمی کنند نیازهای آنها مورد توجه
قرار گرفته است. نرم افزار
CRM می
تواند به ایجاد ارتباط بسیار شخصی با مشتریان کمک کند، به این ترتیب سازمان ها می
توانند به عنوان افراد به جای بازارهای عظیم رفتار کنند. در عین حال، داده های
تولید شده توسط تعاملات نرم افزار
CRM می
تواند به سر و صدا کردن مسائل مربوط به محصول و پشتیبانی، منجر به سطح بالاتری از
رضایت کلی
.

انعطاف پذیری بیشتر

اقتصاد دیجیتال با نرخی فراتر از تجارت
سنتی حرکت می کند و زمانی که ما وارد دوران اینترنت اشیاء
(IoT) و ارتباطات هوشمند ماشین به ماشین (M2M) می شویم، همه چیز شتاب می یابد. در این
جهان، جستجوی محصولات و خدمات، بدون اشاره به خرید واقعی، در چشمک زدن اتفاق می
افتد، که بدان معنی است که تنها یک پلت فرم بازاریابی و فروش کاملا دیجیتالی می
تواند بر روی آنها سرمایه گذاری کند
.
 


No comments:

Post a Comment