Friday, June 3, 2016

مشاوره CRM


مشاوره CRM
هنگامی که مشتریان عصبانی هستند، آنها نیاز به مراقبت اضافی مشاوره CRM، توجه و درک است.

تصور کنید که هزینه پول سخت به دست آورده خود را برای یک محصول که نتواند انتظارات خود را. آن بسیار را به نوبه خود فرد بیمار ترین وارونه برای اندک از دلایل.

دست زدن به یک مشتری دشوار است در مورد گفت: چیزی که "حق" نیست - نه، آن را در مورد "اشتباه" چیزی که در حال حاضر وسوسه انگیز ترین ادعا نمی کنم  .


در اینجا برخی



 CRM از چیزهایی که شما باید به مشتری مضطرب و به همین دلیل می گویند، همراه با اشاره گرها در چگونه به دست آوردن مجدد منافع مشتری پس از این واقعیت هستند.

10. آیا می گویند "می تواند لحظه ای که شما صبر کنید؟"

در عوض، می گویند، "متاسفانه شما باید به دلیل صبر کنید ...

مشتریان عصبانی هم به صبر کنید. آنها در حال حاضر به شما صحبت و انتظار برای مشکل حل شود. علاوه بر این، و قضاوت مشتری عصبانی را مبهم است و دیگر آنها صبر کنید نا امید تر می شوند.
9. آیا می گویند "با عرض پوزش، اما ...

در عوض، می گویند، "من برای عذرخواهی ...

گفت: "متاسفم" خواهد شد این موضوع در دست تعمیر است. یک مشتری عصبانی است به احتمال زیاد شما پاسخ به اثر "با عرض پوزش خواهد آن را درست کنند". گفت: "اما" به طور موثر نقطه قبلی خود را نفی و دعوت از شروع بحث و جدل. اگر شما عذرخواهی می کنیم، این کار را صادقانه.
8. آیا می گویند "آرام."
در عوض، می گویند، "من امیدوارم که شما را درک کنند."

بدترین چیزی که شما می توانید انجام دهید این است سفارش مشتریان خود را در اطراف. اجتناب از پیچ آنها را به تصمیم گیری و یا بازی کردن این مسئله است. این به احتمال زیاد به نتیجه معکوس. در عوض، استفاده از زبان که نشان می دهد قدردانی از وضعیت مشتری خود را.
7. آیا می گویند: "این بخش حسابداری را خراب کرد."

در عوض، می گویند، "من برای ما عذرخواهی ...

هنگامی که شما تغییر مقصر به بخش و یا شخص دیگری مشاوره CRM ، شما در حال نشان دادن این شرکت به عنوان فاقد سازمان و حرفه ای. درمان شرکت شما به عنوان یک نهاد منحصر به فرد. تکرار خدمات باید بدانید که چگونه به و منتشر سرزنش می کنند.
6. آیا می گویند "با توجه به سیاست های ما ...

در عوض، می گویند: "با توجه به امنیت، حقوقی، (و غیره) دلایل ...

زمانی که اشتباهات رخ می دهد، مشتریان نمی خواهید به در مورد سیاست ها و مقررات خود را بشنود. سیاست حفظ شرکت در حال اجرا هموار می شود و باید برای مخفی کردن اشتباهات استفاده نمی شود. در همان زمان، می دانید چگونه می سیاست خود را در سراسر در عبارت.
5. آیا می گویند: "این تقصیر من نیست."

در عوض، می گویند، "بذار ببینم چه می توانم انجام ...

این مهم است که همدلانه و در همان احساسی "صفحه" با مشتری خود را داشته باشد. هنگامی که شما سرزنش را از خودتان، شما خود را از مسئله مشتری خود را، که نه آنچه که شما می خواهید انجام دهید، به ویژه هنگامی که عصبانی هستید دور.
4. آیا می گویند، "پس چه چیزی می خواهید من انجام دهید؟"

در عوض، می گویند، "چه چیزی شما را از فکر می کنم ...

این ایده خوبی است برای نشان دادن عدم اطمینان نیست. در عوض، ارائه پیشنهادات و اگر شما نمی توانید از هر فکر می کنم، درخواست مشتری خود را آنچه که می خواهم دیدن اتفاق می افتد و از کار وجود دارد. پشتیبانی از مشتری بزرگ همه چیز در مورد پیدا کردن سازش طلایی بین شما و مشتری شما است.
3. آیا می گویند، "به من اجازه صحبت / انتقال شما را به بدهید."

در عوض، گفت: "ما می توانید انجام دهید ... و پرتاب در یک ... ادامه مطلب

آیا سیب زمینی داغ به مدیر خود پرتاب نمی کند. نه تنها به شما در حال اضافه کردن سوخت به آتش با مجبور کردن مشتری به تکرار مشکل خود را، شما در حال نشان دادن یک عدم صلاحیت در بخش پشتیبانی خود را.
2. آیا می گویند، "به وحشیانه صادقانه ...

در عوض، هر چیزی  مشاوره  CRMمی گویند نیست!

اگر شما به "وحشیانه صادقانه" در حال حاضر، چیزی است که توقف شما را از صادق بودن بقیه از زمان وجود دارد؟ در کوتاه مدت، درک کنند که چگونه شما در حال آمدن در سراسر.
1. تهاجمی زبان، طعنه زدن، و غیره

شماره یک چیزی که شما باید در هر شرایطی می گویند هر چیزی که می تواند توهین آمیز و یا طعنه آمیز تلقی است. به یاد داشته باشید، شما یا با مشتری خود را خرید و فروش از طریق تلفن و یا ایمیل، و بیش از 90 درصد از ارتباطات غیر کلامی است. این به این معنی تن خود را از صدا و یا رنگ متن در پیام ایمیل خود را همه مشتریان خود را می توانید از محل کار. به عبارت دیگر، فکر می کنم قبل از اینکه شما عمل می کنند!

به یاد داشته باشید، زمانی که شما به توافق نرسند با مشتری خود را، این یک ایده خوب برای ارائه چیزی اضافی در سمت، به عنوان یک هدیه و یا تخفیف است. (که قبلا عصبانی) خود، مشتری خواهد بود غافلگیر و شما آنها را به مدافعان نام تجاری به نوبه خود!

هیچ کس می خواهد به مقابله با یک وضعیت خدمات به مشتریان تند و زننده

این فقط ساده استرس زا و می توانید یک روز در غیر این صورت خوب را خراب کردن. شما می توانید رویارویی و مشتری خدمات  مشاوره  CRM  اجتناب نیست برای همیشه، بنابراین سعی کنید به رویکرد هر مشکل با یک نگرش مثبت است. به یاد داشته باشید که ترین آوازی، مشتریان ناراضی می تواند بلندترین سفیر نام تجاری خود را. زیر دستورالعمل بالا امیدوارم به شما می دهد مشتریان راضی تر از شما در اصل با آغاز شده است.

No comments:

Post a Comment