نرم افزار CRM
چرا نرم افزار CRMتجزیه
و تحلیل رقابتی شما انجام ؟ آیا صرفا به دیدن که ویژگی های از محصولات رقبا از لحاظ فنی برتر
وجود دارد؟ یا هدف به دست آوردن بینش
است که مورد نیاز برای ایجاد محصولات و خدمات که یک کار انجام شود بهتر و / یا
ارزانتر از رقابت راه حل است؟ ما استدلال می کنند که دومی باید هدف باشد. که در حال صورت، مقایسه ویژگی sets- "سرعت و تغذیه" -Of محصولات رقیب اتلاف وقت است. این رویکرد منسوخ شده که اطلاعات بی ربط فراهم می کند.
به
عنوان بخشی از فرآیند نوآوری نرم افزار CRM -نتیجه
رانده، ما انجام تجزیه و تحلیل رقابتی با داشتن مشتریان کمی ارزیابی عرضه رقابت در
برابر یک مجموعه کامل از اظهارات نتیجه مورد نظر. این فرآیند دقیقا که ارائه
کار انجام می شود بهتر و که آن را بدتر انجام نشان می دهد. این بینش مشتری در دو جبهه
کمک کند: (1) آنها دقیقا با دقت اشاره کردن چه نتایج مورد نظر را به آدرس برای
جبران نقاط قوت عرضه رقابت، و (2) آنها را آشکار چه محروم نتایج مورد نظر در بازار
به عنوان یک کل وجود دارد، در نتیجه ارائه یک مسیر برای leapfrogging همه رقبا و ایجاد یک موقعیت
رقابتی منحصر به فرد و با ارزش است.
نرم افزار CRMبرای انجام یک تجزیه و تحلیل رقابتی مبتنی بر ODI، سازمان باید این مراحل را انجام دهید:
تعریف
بازار نرم
افزار CRM:
که مشتری می باشد، و آنچه که مشتری کار به شود، انجام می شود؟
تعریف
نتایج مورد نظر: این اظهارات تخصصی که در توضیح مشتریان اندازه گیری موفقیت در
زمان گرفتن کار انجام می شود.
بررسی
یک نمونه آماری معتبر از جمعیت برای تعیین اهمیت هر نتیجه مورد نظر و سطح رضایت
کاربران را با محصولات اصلی (مجموعه ای محصول رقابتی).
این
مراحل را به صورت جداگانه در پست های وبلاگ قبلی بحث شده است.
هنگامی
که این کار به اتمام نرم افزار CRMاست،
یک ارزیابی از محصولات رقیب می توانید شروع. این بهترین می توانید از
طریق مثال از تجزیه و تحلیل رقابتی مبتنی بر ODI بوش از بسیار رقابتی در بازار دایره اره
آمریکای شمالی فهمیده شود. نخست، بوش بازار خود را
تعریف کرد: "برش چوب در یک خط مستقیم" تجار که کار به شود، انجام شده
است سپس آن را اسیر 75 اظهارات مورد نظر، نتیجه از طریق مصاحبه مشتری می باشد. بعد،
آن را کاربران 270 از اره مدور، از جمله کاربران از دو مارک پرفروش، دوالت و بررسی
ها Makita. این کاربران از آن علامت های تجاری خواسته تا
اهمیت هر یک از 75 نتایج و سطح خود را از رضایت از اره گرد آنها استفاده می شود.
جدول
1 نتایج آن بررسی به مدت هشت از اظهارات نتیجه نشان می دهد. نرم افزار CRM نرم افزار CRMاین فهرستی از بیانیه نتیجه، اهمیت متوسط از نتیجه، رضایت
متوسط با نتیجه، محاسبه نمره فرصت، و نمرات رضایت از دوالت و ها CRM
کاربران
دایره در چوب.
جدول
1: فرصت برای انجام این کار بهتر از دوالت و ها CRM.
جدول
1: فرصت برای انجام این کار بهتر از دوالت و ها CRM.
با
این نوع از داده های کمی در هر یک از 75 اظهارات نتیجه، بوش قادر به جلب برخی از
نتیجه گیری جامد بود:
بوش
می تواند تعیین که از 75 نتایج مورد نظر بود "سهام جدول،" مورد نظر
نتایج که بسیار مهم و بسیار راضی بودند، اما می تواند توسط یک شرکت کننده بوش جدید
به بازار نمی توان نادیده گرفت.
بوش
می تواند ببینید که نتایج توسط دوالت بهتر راضی بودند و که بهتر ها CRM
راضی
بودند. این امر نه تنها نشان داد که نقاط ضعف و قوت هر رقیب، اما
فعال بوش برای تعیین دلایل فنی برای موفقیت خود، در نتیجه تنظیم جهت برای افکار.
از
آنجا که 14 از 75 نتایج به حال یک فرصت گلزنی بیشتر از 10،
بوش خیال راحت می تواند نتیجه بگیرد که این 14 نتایج نتایج محروم (نیازهای برآورده
نشده) بود. هشت نفر از این 14 نتایج در جدول 1 نشان داده شده است.
نرم افزار CRMبوش
دانست که رضایت 14 نتایج برآورده نشده به طور قابل توجهی بهتر از دوالت و ها CRM می بوش را قادر به اشغال یک موقعیت رقابتی
منحصر به فرد و با ارزش: این امر می تواند نیازهای برآورده نشده رضایت بخش است که
هیچ رقیب دیگر قادر به برآورده شده بود. این جوهر استراتژی و به همین
دلیل برای تجزیه و تحلیل رقابتی است.
بوش
می تواند ببینید که آیا و که در آن دوالت یا ها CRM نقاط قوت که با اضافه کردن هزینه شد اما نه
ارزش، به عنوان نتایج با ارزش رضایت قوی است، اما نمرات اهمیت کم نشان بود. با
این بینش، بوش قادر به جلوگیری از اضافه کردن ویژگی های غیر ضروری را که پرهزینه و
بود.
تجزیه
و تحلیل رقابتی مبتنی بر نرم افزار CRM نشان می دهد بینش مشتری است که به یک سازمان
معمولا در دسترس نیست. دانستن اینکه چگونه مشتریان
مقدار اندازه گیری و چگونه عرضه رقابت امتیاز می را قادر می سازد یک سازمان برای
ایجاد محصولات و خدمات است که این کار انجام بهتر و / یا ارزان تر است، که هدف
نهایی از فرایند نوآوری است.
No comments:
Post a Comment